"Berbaloi! Kipas berfungsi dengan baik, angin kuat dan ada cooling pad untuk keluarkan angin sejuk. Pergi tempat panas dah tak jadi masalah dengan ada kipas ni."
“Secara jujurnya, Fan ni paling best I pernah beli. Angin kuat, ada aircond mode, dan yang paling menarik ada Torch Light! Boleh guna time emergency.”
“Cantik dan comel je Fan ni, senang nak bawa pergi mana-mana. Battery tahan lama sekali charge. Kepala Fan boleh pusing dan sangkut dekat leher, senang kalau jalan-jalan.”
Kepala kipas tidak boleh dilipat menjadi kurang KECIL
Tahan 6-10 jam sahaja
Tidak mempunyai lampu suluh
Motor kipas lebih KUAT dan jimat tenaga
Saiz yang KECIL dengan kepala kipas boleh dilipat
Tempoh ketahanan 8-20 jam
Mempunyai fungsi lampu suluh
Apa lagi yang istimewa dengan Aircond Fan V2 kita?
Jom kita tengok kenapa Aircond Fan V2 kita lagi bagus dari yang lain
Mxxx Gxxxxx Aircond Fan
TigerGadegt Aircond Fan V2
RM100+
Kelajuan sampai 100 sahaja
Tahan 3 jam sahaja
Free gift kurang
RM59 sahaja
Boleh sampai 199 speed
Tahan 8 jam
Sampul raya, wallet, card holder dan pelbagai lagi
Apa yang best tentang Aircond Fan V2 ni?
APA KATA MEREKA?
Customer review Aircond Fan kita
Posted on Google
Calvin Yeong
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Best waterproof Smart watch,Good Service Staff Diana
Posted on Google
Sri kanesh
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Highly recommended. Mr. Saiful was very helpful and provided excellent service.
Posted on Google
Ariff izzuden Ariff
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Layanan terbaik abam saiful, boleh datang sini
Posted on Google
Mohd Ridzwan
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Layanan terbaik dari en saiful. Terima kasih
Posted on Google
Faiz Danial
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Mantappp SA abg saiful ..
Posted on Google
Nurul Nuha Abd Rahim
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Service bagus, staff Saiful friendly dan barang tip top. Senang deal, memang puas hati 👍
Posted on Google
alif aiman
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
service okey
Posted on Google
mohd amin
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Service terbaik
Posted on Google
Ikhwan Shah
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Seller terbaekkkkk. Peramah.
Posted on Google
AllAboutPassion
Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Good service
Verified by Trustindex
Trustindex verified badge is the Universal Symbol of Trust. Only the greatest companies can get the verified badge who has a review score above 4.5, based on customer reviews over the past 12 months. Read more
Jom tengok rating kita di google ☺️
UNIT TELAH TERJUAL
1000+
TELAH BEROPERASI SELAMA 5 TAHUN SEJAK 2019
LEBIH 50K FOLLOWER DI IG,FB,TT & SHPEE
LEBIH 10 ,000 FEEDBACK DI SEMUA PLATFORM
ADA KEDAI FIZIKAL DI SUBANG JAYA
TELAH MENJUAL DI 3 NEGARA (MALAYSIA, SINGAPURA & BRUNEI)
Boleh, Tolong Pastikan Anda Berada di rumah bila parcel sampai. Kalau tak, kita boleh hantar hari lain dan sediakan cash atau boleh QR untuk bayar.😊
Macam mana nak order?
Scroll ke atas sampai anda nampak 3 pakej yang ada. Kemudian, pilih pakej yang anda mahukan dan tekan "BELI SEKARANG" di bawah pakej yang anda pilih. Isi detail yang diminta dan buat pembayaran melalui ONLINE atau COD.
Ada hadiah percuma tak?
Ya, mestilah ada!
Kami akan bagi free gift sampul raya, wallet, card holder, lanyard dan charging cable.
Macam mana nak pilih warna?
Selepas and submit order, Team kami akan contact anda untuk pilih WARNA yang anda nak. JANGAN LUPA ISI NUMBER PHONE tau.
Macam mana nak track order?
Selepas anda submit order, Team kami akan contact anda untuk Confirmation Order dan beri Tracking Number pada anda, JANGAN LUPA ISI NUMBER PHONE tau.
Kipas ni sesuai guna kat mana?
Dalam kereta, bilik, pejabat, masa travel, camping, atau mana-mana je!
Mode ada berapa?
2 je: Aircond & Fan 😎
Kipas ni bising tak?
Tak! kipas ni jenis low noise, kuat tapi senyap
Kipas ni berat tak?
Ringan je! Senang bawak, sesuai untuk kegunaan harian atau masa travel.
Caj dengan powerbank boleh ke?
Boleh! USB je, terus boleh guna kat mana-mana
Boleh guna sambil cas tak?
Boleh! Plug je, kipas terus jalan – tak ada masalah.
Ambil masa lama tak nak cas penuh?
Tak lama pun! Lebih kurang 2 jam dah penuh.
Berapa lama kipas boleh jalan selepas cas penuh?
Boleh bertahan sampai 8 jam! tapi ikut kegunaan harian.
Apa itu warranty 1 to 1?
Kalau barang sampai dalam keadaan rosak, kita terus ganti yang baru.
Copyright - TigerGadget. All Rights Reserved. Since 2019.
SSM NO : (PG0512350-T)
TRUSTED SELLER WITH 25,000+ UNIT SOLD 💯Walk-in Showroom @SKY PARK, ONE CITY ✨